Script: 'There's a Monster in My Closet'

07.03.2017

Má letošní bilance sice zatím není vítězná, ale pořád kolem té zlaté medaile tak nějak kroužím... Bezpochyby se ale můj kraťas 'There's a Monster in My Closet' stává nejúspěšnějším scénářem, jaký v šuplíku mám. Což je super pocit, když víte, že je to teprve třetí scénář, jaký jste v životě napsali. 

'There's a Monster in My Closet' právě získal již čtvrtou nominaci na cenu za 'Best Short Screenplay'. Ve srovnání s mými ostatními scénáři je tak jednoznačným favoritem, jelikož ostatní scénáře mají vždy po jednom ocenění. 

Český překlad scénáře 'There's a Monster in My Closet' byl otištěn v prosincovém čísle časopisu Howard, kde jej tak svěle ilustrovala Petra Kulagová:

'There's a Monster in My Closet' si tak krom bramborové a stříbrné medaile možná připíše na konto další úspěch. Pravda, pravděpodobnost je to ještě menší, než minulý týden, kdy jsem se v jiné soutěži umístila v TOP 11 nejlepších a první místo mi vyfouknul nějaký Portugalec, jelikož nyní nás je finalistů skoro 40. I tak jsme ale byli dle organizátorů soutěže vybráni z několika stovek, což je hřejivý pocit. 

Budiž mi útěchou, že v této aktuální soutěži nejsou ceny jen pro zlatého finalistu, ale pro prvních deset, čili naděje umírá poslední a možná z toho i něco kápne. Ať už nějaká koruna, nebo nehmotné ceny. 

Zároveň dnes vyšlo nové číslo Howarda, takže brzy si povíme o něm.  

Posted in On Writing


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky