Okenice

07.12.2016

Vždy šestého v měsíci obvykle vychází elektronický časopis Howard, do kterého jsem nejednou přispěla coby pisatel nebo ilustrátor. Na nové číslo se už třesu, protože tentokrát v něm bude hodně co ke čtení. Jelikož se ale vydání nového čísla trochu pozdrželo, podíváme se zatím na číslo minulé. V něm jsem měla možnost podělit se se čtenáři o mou první povídku ever.

Začít se psaním povídek, když jste dosud byli zvyklí psát jedině scénáře, je jako učit se nový jazyk. Obojí má svá pravidla, která je třeba znát, jinak se člověk v pokročilých lekcích ztratí. Dílko Okenice považuji za zdařilé, vezmu-li v potaz, že se jedná o můj první pokus. Ovšem nebýt Howarda, asi by mě ani nenapadlo se do psaní povídek pouštět.

Čtení je to trochu delší, než jste ode mě zvyklí, nicméně nebojte se zalistovat na stranu 91: Howard 20

Že se jedná o horor snad ani netřeba zmiňovat, že... Kdo se v žánru trochu vyzná, jistě mu povídka připomene Nájemníka Romana Polanskiho, kterým je příběh v několika ohledech inspirován.

Vaše hodnocení, kritika i chvála jsou vítány :)

https://drive.google.com/file/d/0B_D338adsd9iek02SkRRUWcyRjQ/view (str. 91)

Posted in On writing


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky