Inventura novoročních předsevzetí

13.07.2017

Těm z vás, kteří jste si dělali starost, že jsem odjela do cizí země a dlouho se neozývám, dávám tímto vědět, že jsem se neztratila, nikdo mě neunesl, nikdo mě neokradl, autem mě nikdo v Londýně nesrazil a v Brusselu mě nikdo nevyhodil dopovětří. 

Ba naopak jsem v každé destinaci potkala nespočet ochotných lidí, kteří jen proto, že viděli holku s kufrem, jak zírá do google mapy a marně hledá sever, nabízeli pomoc a ochotně radili kudy se vydat na hotel, nádraží a podobně. Takže zatím žiju a daří se obstojně. 

Půlrok utekl jako voda a na svou knížečku s novoročními předsevzetími jsem tak trochu pozapomněla. Pamatuji si, že pár předsevzetí se týkalo zdravého životního stylu a toho, že si přeji zpátky přibrat pár kil... za to se zatím moc pochválit nemůžu. Dařilo se ale jinde - například jsem měla v plánu vidět alespoň jednu cizí zemi. A za poslední dva týdny jsem navštívila celkem čtyři. Nebude tedy od věci udělat si malé resumé toho, co se povedlo více, co méně, a doufám, že alespoň polovinu si budu moct s čistým svědomím odšrktnout. 


1. Dopíšu seriál Dominová válka.  - Toto je celkem překvapení, jelikož jsem Dominovou válku dala na seznam jen proto, abych na ni nezapomněla a nepohřbila ji na dně šuplíku. A ono ejhle, věci se začaly dít samy. Byť není zdaleko hotovo, půl bodu bych si za dosavadní práci dala. 

2. Napíšu šest krátkometrážních scénářů. - Je mi hanba a to ostudné číslo zde ani nezveřejním, ale 6 jsem jich opravdu nenapsala. 

3. Napíšu pět povídek. - viz bod 2. 

4. Dokončím svůj první feature script. - Vypadá to, že za co se rozhodně nemůžu pochválit, je právě psaní... viz bod 2. 

5. Minimálně ze tří filmových festivalů si letos odvezu zlato. - Jedno ze tří, píšu si třetinu bodu. 

6. Namaluji 10 obrazů a alespoň čtyři letos prodám. - Koukám, že jsem se nešetřila... mám teprve dva a štětec do ruky nevezmu dříve než v září, protože jsem na cestách. 

7. Prodám obraz za dosud rekordní částku. - Píšu si bod. Prodala jsem za tolik, že to jen tak nepřekonám. 

8. Budu mít kreativní práci a nevrátím se do kanclu. - Ha, píšu si půlbod. Do kanclu jsem se zbaběle nevrátila, ale o placené kreativní práci si můžu nechat zdát :) 

9. Dokončím a vydám svou první sbírku povídek. Teprve se peče a kvůli Dominové válce je přesunuta na vedlejší kolej. Tedy bez bodu. 

10. Budu publikovat i jinde než v Howardu. To by bylo príma, no. Bez bodu. 

11. Vydám povídku v anglicky psané antologii Twisted50 vol.2. Nesplněno. Shořela jsem jak papír. 0 bodů. 

12. Budu lektor anglického jazyka. Byla jsem, už nejsem. Půlbod. 

13. Budu mluvit RP British. Sice se pořád učím, ale tohle se dá učit celý život. Píšu si bod. 

14. Alespoň jednou letos navštívím Anglii. Bod. 

15. Navštívím alespoň jednu další cizí zemi. Bod. 

16. Z londýnského filmového festivalu si odvezu první místo. Hm, mám jedno stříbro a další festival teprve bude, takže si musíme počkat. 

17. Podle mého scénáře se bude produkovat zahraniční krátkometrážní film. Něco se peče, ale zda to bude letos, to ví leda Bůh. 

18. Psaní a malování mi budou vydělávat peníze. Bod. 

19. Každé ráno budu snídat. Pokud nevadí, že poslední dobou mívám 'ráno' tak ve dvě odpoledne, pak ano, každé ráno snídám. Bod. 

20. Každé ráno budu cvičit na záda a rameno. Za ty první tři měsice, kdy jsem se opravdu snažila, bych si dala půlbod. 

21. Budu stlát postel a nebudu tahat noťas do postele - v posteli se spí a u pracovního stolu pracuje, ne naopak. Tomuhle jsem snad ani já nevěřila, že budu dodržovat. 0 bodů.

22. Každý den budu spát alespoň 6 hodin. Nejen, že jsem v tomto ohledu naprosto selhala, ale dokonce jsem si kvůli dlouhodobému spánkovému deficitu vypěstovala jednu nepěknou spánkovou poruchu; která má super cool název a je bezesporu i zajímavým námětem na hororovou povídku, ale šťastnější bych byla, kdybych nevěděla, že vůbec existuje. 0 bodů. 

23. Přiberu to, co jsem za poslední měsíce zhubla, plus ještě něco málo navíc. Backpacking cestování po Evropě mě stálo tak šest kil a kalhoty svlíknu, aniž bych je musela rozepínat. Takže si jdu hned pro colu a brambůrky, abych měla ze sebe lepší pocit. 0 bodů.

24. Budu kupovat jen to, co potřebuji a nebudu utrácet. Za tohle si mile ráda bod udělím, protože můj budget se oproti loňskému roku opravdu hodně uskromnil. 


Finální skóre 9,15 bodu není nic moc, ale pozitivní zprávou je, že je hodně co zlepšovat. 

Nicméně nyní jdu pokračovat v procházení inzerátů. Za posledních 14 dní plných cestování jsem totiž pořádně spala jen čtyři noci, a tak se stalo, že místo abych přišla do práce čilá a full of energy v 6:30 in the morning, jsem zaspala a do práce nepřišla. A to se v Anglii nenosí. Takže si jdu hezky z vesela hledat práci novou. 

Zkušenost napovídala tomu, že to přijde. Vstávat brzy ráno mi dělá potíže už od školních let a zatím jsem v každé práci zaspala minimálně jednou. Takže jdu hledat práci, ale tentokrát raději afternoon time shift. 

Dobrou noc.

posted in On Creativity


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky