Interview / Rozhovor

11.12.2016

Nové čtení je tu. A není ho málo. 

Jsem živoucím důkazem toho, že kdo v práci vytrvá, dočká se úspěchu. Ještě před rokem a půl jsem si psala maximálně do šuplíku a nikomu jsem svoje díla nedávala číst. Po pár prvních úspěších se dnes mé ego dočkalo pěkného zadostiučinění. 

Vždy šestého v měsíci pravidelně vychází čtvrtletník Howard - časopis věnovaný hororovému žánru všech forem a podob. Howard mi od června letošního roku poskytuje útočistě, kam směřovat svojí tvorbu a umožňuje mi sdílet ji s ostatními hororovými nadšenci. Nové, jednadvacáté číslo vyšlo právě teď a je věnované mistru psaného hororu, panu spisovateli Stephenu Kingovi.

Číslo obsahuje můj první rozhovor - o mém autorském počínání, úspěších na zahraničních festivalech, oblíbených filmech, filmových idolech a tak dále a tak dále. Listuj na stranu 17. 

Hned po rozhovoru následuje český přepis mého scénáře 'There's a Monster in My Closet', se kterým jsem letos v březnu skončila čtvrtá v mezinárodní soutěži pořádané společností Inner Image Media sídlící v mekkce filmařů a scénáristů, Los Angeles. Pokud máte chuť počíst si krátký, dětský horor na téma 'Co všechno se může schovávat ve skříni', s chutí do toho. Dílko je to strohé, má jen osm stran, a je to takové rodinné čtení... Listuj na stranu 22.

Ve srovnání s mými ostatními horory je tento sice trochu méně 'frightening', ale o to více 'creepy' (je ale jen pomyslným předskokanem nové povídky 'I'm Nathan. I'm eight.' , která je mým dosavadním vrcholem zvrácenosti a je to to nejvíc kontroverzní, co můj šuplík ukrývá. Brzy spatří světlo světa a též bude veřejnosti dostupná, takže stay tuned). 

Krom toho zdobí titulní stranu časopisu mnou malovaný Pennywise z filmu It. Obraz už hrdě visí na zdi v mém pokoji a dělá mi hned dvojnásobnou radost, jelikož krom toho, že jsem fanynkou Stephena Kinga, ze srdce zbožňuji Tima Curryho, který Pennywisovi propůjčil svou tvář ve filmové adaptaci. Curry jistě není z nejlepších herců, nelze mu však upřít jeho všestrannost a nadání jak pro herectví, tak pro zpěv a tanec. Mít tak ještě možnost napsat si o autogram, váhala bych, jestli si nechat podepsat fotku klauna z It, nebo Dr. Frankenfurtera z Rocky Horror Picture Show. Obojí je totiž ryze srdeční záležitost; v dětství mne Curry strašil coby Pennywise, v dospělosti mne coby Dr. Frankenfurter učil poznání, že lišit se je normální a má-li být člověk se sebou spokojený, musí zůstat takový, jak jej stvořila matka příroda - tedy přirozeně divný. 

Redaktor časopisu Howard mne upozornil, že jsem všeho všudy snad jediná, kdo v Howardu publikoval hned ve třech číslech za sebou. Asi to neuslyší rád, jelikož autorů je hodně a on jakožto redaktor má možnost si vybírat, ale do čtvrtého hodlám přispět znovu. Tvorby je dost; prostoru, kde tvorbu sdílet, již méně. A já někde svoje vnitřní pochody ventilovat musím.

V neposlední řadě bych chtěla vypíchnout dokonalou ilustraci scénáře, která zcela vystihuje atmosféru příběhu. Každý detail je naprosto výstižný a koresponduje s mou vizí. Veliké díky Petře Kulagové!

Předešlá čísla časopisu Howard jsou volně ke stažení zde. Pro každého českého fanouška hororového žánru je povinností takový materiál číst! Hororu je v našem českém podnebí jako šafránu, a vůbec jde o nejvíce podceňovaný žánr u nás. Takže kdo je hororu nakloněn, neváhejte a zalistujte. 

Dodatečně děkuji všem za přízeň a pozitivní ohlasy na mou tvorbu, bez vás by to bylo dvojnásobná dřina :)

Posted in On Writing


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky