Dominová válka na WILDsound Festival

27.03.2019

Mé vnitřní dítě se raduje. Dominová válka je ten největší nevyužitý potenciál, který se mi válí v šuplíku. Právě pro svou velikost je to látka takřka neuchopitelná. Pro své demografické zaměření pro zahraničí naprosto nezajímavá. Na Čechy ale zase příliš drahá. A v některých ohledech rovněž příliš kontroverzní a dětinská. 

Ani neočekávám, že kdy dojde zpracování a spatří ji svět. Dokázala jsem si na ni, že umím napsat i větší věc, než je krátkometrážní film. Dokonce větší, než je celovečerák. Dominovka je materiálu jak na osm celovečeráků. Taky mne nesmírně poučila, a to je na tom celém asi to nejcennější. 

Nicméně srdíčko mi radostí zaplesalo, že na festivalu WILDsound Festival byla Dominovka vybrána na základě logline a synopse, a vybraná nejlepší scéna byla načtena profesionálními herci. Takže to poprvé nejsem já, kdo čte nahlas slova Göttlera, Vinze a ostatních. Poprvé slyším jejich příběh vyprávět někoho jiného. A je to moc milé. 

Je to in English, a je srandovní, jak Američani komolí všechna ta německá jména. Natož pak česká. Jsem ale velmi vděčná, že jsem si tohle mohla poslechnout. Když nic jiného, tak tohle po Dominovce zbyde, a to je super. 

posted in On Writing

Got lost? Go back to the top of the main page with the picture of beautiful me.     

All blog posts on one place. Look up what interests you the most. 

Wanna share or discuss your work? Would you like to cooperate? Drop me a line.     

Looking for something specific? Search the whole site by entering a few words below.   

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky